Tutaj znajdziesz wszystkie odpowiedzi na najczęstsze pytania. Jeśli masz inne pytanie napisz do nas bok@iscratch.pl lub zadzwoń pod numer 510 237 017.
Informacyjne
1. Jak założyć zamówienie w sklepie internetowym?
Produkty dostępne w sklepie www.smartspot.com.pl podzieliliśmy na kategorie (np. Etui na telefon). Lista kategorii dostępna jest u góry strony. Dla ułatwienia wyszukiwania produktów w naszym sklepie Internetowym obowiązuje również podział na podkategorie (np. iPhone 7), które pojawiają się po najechaniu na nazwę kategorii w przypadku wyświetlania na komputerze lub po kliknięciu w ikonkę kategorii w prawym dolnym rogu na telefonie (trzy paski ustawione poziomo).
Po wybraniu podkategorii pojawia się lista produktów pasujących do wybranego telefonu lub lista wszystkich produktów z danej podkategorii (np. kable do ładowania -> iPhone)
Z listy można przejść do konkretnego produktu:
Jeżeli szukasz konkretnej pozycji i znasz nazwę, wpisz je w pole „Wpisz czego szukasz” znajdujące się na górze strony po prawej stronie i naciśnij ikonę lupy. Pojawi się lista produktów zawierających ciąg znaków, które przed momentem wpisałeś.
Jeżeli podjąłeś już decyzję o Zamówieniu Towaru, naciśnij odpowiednio przycisk „DODAJ DO KOSZYKA” następnie możesz kontynuować zakupy lub przejść do finalizacji zamówienia po kliknięciu "KUP TERAZ".
Co oznaczają statusy dostępności Towarów widoczne na karcie produktów?
Towar jest dostępny w naszym magazynie. Wyślemy go natychmiast po przyjęciu zamówienia. Zazwyczaj nie trwa to dłużej niż 1 dzień roboczy.
Produkty wysyłamy zazwyczaj w ciągu 4 dni roboczych od przyjęcia zamówienia. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty dotarły do Ciebie jak najszybciej.
Zamówienie możesz odebrać osobiście u nas w sklepie na ul. Chełmżyńskiej 55, lub w naszym punkcie na Prostej 53 wewnątrz kawiarni #TAG w Warszawie. Pracujemy codziennie od Poniedziałku do Piątku w godzinach 10:00-18:00.
2. Gdzie wpisać swój kod rabatowy?
Jeżeli takowe posiadasz- śmiało korzystaj! Kody rabatowe znajdują się tuż pod "Wartości do zapłaty" podczas finalizowania zamówienia.
Dostawa
Jakie są koszty dostawy zamówień?
To zależy jaką formą dostawy jesteś zainteresowany. Ceny wysyłek na terenie Polski:
Paczkomat InPost- 2 dni robocze- przedpłata- 9,99 zł
List Polecony priorytetowy- 2 dni robocze- przedpłata- 14,99 zł
Przesyłka kurierska DPD- 1 dzień roboczy- przedpłata- 12,99 zł
Przesyłka kurierska pobraniowa- 1 dzień roboczy- płatność przy odbiorze- 16,99 zł
Czy realizujemy wysyłki za granicę?
Aktualnie za granicę wysyłamy tylko jeden produkty- Insta Beauty Lamp. Jeżeli jednak jesteś zainteresowany innym produktem- Napisz proszę do nas na maila- Zobaczymy co da się zrobić :)
W jakich godzinach kurier dostarcza zamówienia?
Kurierzy DPD pracują w godzinach 8-18 w dni robocze.
Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Staramy się wysyłać zamówienia najszybciej jak tylko się da- często w ten sam dzień. Jednak przybliżony czas realizacji zamówienia wynosi 4 dni. Otrzymanie upragnionego zamówienia również zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.
Paczkomat InPost- 2 dni robocze
List polecony priorytetowy- 2 dni robocze
Przesyłka kurierska DPD- 1 dzień roboczy
Przesyłka kurierska pobraniowa- 1 dzień roboczy
Odbiór osobisty w punkcie- skontaktujemy się z Tobą! :)
Brak faktury w zamówieniu?
Napisz do nas na bok@iscratch.pl lub skontaktuj się z nami telefonicznie 510-237-017
Skontaktuj się z nami
Jeżeli masz inne pytanie lub problem skontaktuj się z nami na bok@iscratch.pl lub zadzwoń do nas pod numer 510-237-017
Praktyczne wskazówki dotyczące odbioru zamówienia?
Możesz odebrać swoje zamówienie osobiście w naszych dwóch punktach w Warszawie.
Jednak aby odebrać zamówienie osobiście, konieczne jest zaznaczenie odpowiedniej opcji odbioru, podczas składania zamówienia.
Czy mogę zapłacić za pobraniem?
Oczywiście jest taka możliwość, koszt takiej wysyłki to 16,99 zł.
Czy wysyłacie zamówienia do paczkomatu?
Jasne! Wystarczy zaznaczyć tą opcje przy składaniu zamówienia. Koszt wysyłki to 9,99 zł.
Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Jest taka możliwość. Wystarczy przy składaniu zamówienia zaznaczyć odpowiednią opcję.
Niezgodność przesyłki z zamówieniem
Prosimy o pilny kontakt w sprawie niezgodności przesyłki ze złożonym zamówieniem. Napisz do nas bok@iscratch.pl lub zadzwoń 510-237-017
Sposoby płatności
Czy mogę zapłacić za pobraniem?
Tak, jest taka możliwość. Wystarczy przy składaniu zamówienia wybrać odpowiednią dla Ciebie opcję.
Czy oferujecie bezpieczne płatności?
Korzystamy jedynie ze sprawdzonych oraz bezpiecznych form płatności internetowych.
Przelewy 24- to jedna z najbardziej powszechnych form płatności na świecie- spełniają rygorystyczne wymogi standardu PCI DSS LEVEL 1. Przelewy 24 gwarantują proste, szybkie i przede wszystkim bezpieczne płatności. Przelewy 24 gwarantują w pełni automatyczną obsługę 286 banków, co na tą chwilę stanowi największą ofertę na polskim rynku e-płatności.
Szybki przelew PayU- Bezpieczna, prosta i szybka forma płatności internetowych. Realizacja transakcji tym kanałem zajmuje jedynie kilkanaście sekund. Płatności są realizowane od razu- także w soboty, niedziele i święta.
Zachęcamy do płatności elektronicznych - pozwalają one na szybkie opłacenie zamówienia. Natychmiast jesteśmy informowani o płatności dzięki czemu możemy wysłać zamówienie możliwie najszybciej.
Płatność przelewem- Dane konta bankowego:
Numer konta:
28 1140 2004 0000 3302 5706 9985
RCSQUAD Hanna Kwiatkowska
Chełmżyńska 59,
04-247 Warszawa
W tytule przelewu podaj numer zamówienia.
Zamówienia
Jak założyć zamówienie w sklepie internetowym?
To bardzo proste.
Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Staramy się wysyłać zamówienia jak najszybciej, często tego samego dnia. Niekiedy jednak wysyłka do państwa może się nieco wydłużyć- do 4 dni roboczych.
Jak mogę anulować zamówienie?
Możesz anulować swoje zamówienie poprzez telefoniczny lub mailowy kontakt z naszym biurem. Warto wcześniej przygotować numer zamówienia, który zawsze jest wysyłany na Twojego maila po złożeniu zamówienia- to znacznie przyśpieszy proces anulowania zamówienia.
Jak mogę złożyć reklamację?
Masz problem ze swoim zamówieniem? Jest coś nie tak z zamówionym przez Ciebie produktem? Koniecznie do nas zadzwoń lub napisz, postaramy się rozwiązać sytuację jak najszybciej. Zachęcamy do jak najszybszego kontaktu z naszymi ekspertami.
Ile mam czasu na zwrot zamówienia?
Rozumiemy rożne sytuacje dlatego na zwrot zamówienia masz 30 dni, zwrócimy Twoje środki na wskazane przez Ciebie konto. Zwroty obejmują jedynie zakupy internetowe.
Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?
Jeżeli byłeś zalogowany na iScratch.pl podczas składania zamówienia, możesz sprawdzić swój status realizacji zamówienia na naszej stronie. Jeżeli jednak zamówienie zostało złożone bez wcześniejszej rejestracji, możliwe jest śledzenie swojej paczki poprzez komunikaty mailowe, które wysyłamy na każdym etapie realizacji zamówienia.
Czas realizacji zamówienia
Wyślemy Twoje zamówienie nie później niż 4 dni po złożeniu przez Ciebie zamówienia. Możesz być jednak pewien że poinformujemy Cię o możliwości przedłużenia wysyłki w sytuacjach nietypowych.
Niezgodność przesyłki z zamówieniem
Jeżeli twoja przesyłka nie zgadza się z Twoim zamówieniem, zadzwoń lub napisz do nas. Wyjaśnimy sytuację. :)
Duplikaty faktur
Jeżeli potrzebujesz duplikatu faktury, napisz do nas na bok@iscratch.pl Wyślemy ją na Twojego maila.
Punkty odbioru osobistego
Jak odebrać zamówienie osobiście?
Zamówienie możesz odebrać osobiście w naszych dwóch punktach iScratch w Warszawie. Jednak aby odebrać zamówienie w punkcie musisz zaznaczyć odpowiednią opcję odbioru osobistego podczas składania zamówienia. Punkty odbioru znajdują się na ul. Chełmżyńskiej 55 Warszawa lub w punkcie na Prostej 53 Wewnątrz kawiarni #TAG. Jeżeli twoje zamówienie będzie gotowe, poinformujemy Cię o tym telefonicznie.
Co to są punkty odbioru osobistego i gdzie je znajdę?
Punkty odbioru osobistego to miejsca w których możesz odebrać swoje zamówienie. Mamy dwa punkty odbioru osobistego w Warszawie.
Praktyczne wskazówki dotyczące odbioru zamówienia
Aby odebrać zamówienie osobiście w jednym z naszych punktów, musisz zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia. Wyświetlą Ci się dwa punkty odbioru- na Chełmżyńskiej 55, lub na Prostej 53 w Warszawie. Wybierz opcję dogodną dla Ciebie.
Nie musisz się martwić o swoje zamówienie- Poinformujemy Cię telefonicznie kiedy będzie gotowe do odbioru :)
Zwroty i reklamacje
Zwrot towaru
Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumeta klient, który dokonał zakupu na odległość poza lokalem przedsiębiorcy ma prawo do odstapienia od umowy zakupu w terminie 60 dni. Jeśli chcesz wymienić lub zwrócić kupiony u nas towar, poinformuj nas o tym w ciagu 60 dni od otrzymania przesyłki korzystając z poniższego formularza. Po otrzymaniu od Ciebie przesyłki ze zwracanym lub wymienianym towarem niezwłocznie otrzymasz zwrot środków w takiej formie w jakiej przekazałeś je na nasze konto.
Reklamacja towaru
Masz problem ze swoim zamówieniem? Jest coś nie tak z zamówionym przez Ciebie produktem? Koniecznie do nas zadzwoń lub napisz, postaramy się rozwiązać sytuację jak najszybciej. Zachęcamy do jak najszybszego kontaktu z naszymi ekspertami.
Wymiana towaru
W przypadku pomylenia zamówienia bierzemy całą winę na nas :), nie musisz się martwić o dodatkowe koszty wysyłki- wszystko pokryjemy.
Jeżeli jednak, z jakiegoś powodu towar który dostałeś jest wadliwy, postaramy się pomóc. Aby określić co poszło nie tak, prosimy o pilny kontakt z naszym biurem bok@iscratch.pl lub pod numerem telefonu 510-237-017
Zastanawiasz się jak nagrać film telefonem? Pobierz totalnie ZA DARMO nasz ebook (kliknij aby pobrać) 80 stron praktycznych porad i wskazówek |
![]() |
Obserwuj nas na bieżąco!
YouTube | ||
![]() |
![]() |
![]() |